Aile Çalışma ve Sosyal Hizmetler Adana il müdürlüğü’nden 15 kişilik psikososyal destek ekibi İzmir’e gönderildi.İl Müdürü Nevzat Özer ‘İzmir’e deprem bölgesine yaraları sarmak için ekibimizi gönderdik. Devlet ve Bakanlık olarak vatandaşlarımızın herzaman gece gündüz yanlarında olacağız’ dedi.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.



