AK partili Hatay’ın Yayladağ ilçe belediye başkanı Mustafa Sayın, covid 19 nedeniyle tedavi gördüğü Ankara Şehir Hastanesi’nde yaşamını kaybetti. Testinin pozitif çıkması ve durumunun ağırlaşmasından sonra 3 çocuk babası olan Sayın Ankara’ya sevk edilmişti. Sayın’a Allah’tan rahmet yakınlarına sabırlar dilerim.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.






