Kocaeli Valiliği’ne bağlı Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü Ekipleri, Sokak Hayvanları İçin Beslenme Odaklarına Uğrayarak Mama Götürmeye Devam Etti. Gebze ve Darıca İlçelerinde Beslenme Noktalarına Mamalar Bırakıldı.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.



