Küresel salgın tehdidini artırarak devam ettiren covid 19 nedeniyle hastanelik olanlar ve karantinaya alınanların sayısı her geçen gün artıyor. Son olarak Kayseri Ticaret Odası Başkanı Ömer Gülsoy’da covid 19’a yakalandı. Gülsoy’un durumunun ağırlaşması üzerine tedbir amaçlı Kayseri Şehir hastanesi’nde tedavi altına alındı. Gülsoy’a geçmiş olsun diyorum.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.




