İçişleri-Adalet

Huzur bozan Suriyeliler Kayseri’den gönderildi

Kamu düzeni ve güvenliğine tehdit oluşturduğu gerekçesiyle 41 Suriyeli, geçici barınma merkezine gönderildi. Kayseri Emniyet Müdürlüğü’nden yapılan açıklamada, Asayiş Şube Müdürlüğü görevlilerinin yaptığı çalışmalarda, geçici koruma altındaki Suriye uyruklu yabancılardan; kamu düzeni ve güvenliğine tehdit oluşturduğu değerlendirilenler ile uyarılara rağmen dilencilik yapan ve sokakta yaşayan 41 kişi belirlendi.  Bu kişiler hakkında İl Göç İdaresi Müdürlüğüne bilgi verildiği ifade edilen  açıklamada, İl Göç İdaresi Müdürlüğünün bütçesinden  sağlanan araçla, 6 polis memurunun gözetiminde Osmaniye’nin Düziçi ilçesinde bulunan geçici barınma merkezine gönderildikleri kaydedildi.

📢 Haberle İlgili Bildirim

Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.

Onur Özgür Güleç

Teknik Destek Uzmanı, Web Master, Teknoloji Yazarı, Android Meraklısı

İlgili Haberler

PWA Kurulum Popup
Logo

📲 Davut Güleç Haberler

Uygulamayı ana ekranınıza ekleyin, internet bağlantısı olmadan da haberlere ulaşın!

iPhone / iPad için:
1. Alttaki Paylaş butonuna ( ⬆️ ) dokunun
2. "Ana Ekrana Ekle" seçeneğini seçin
3. Sağ üstten "Ekle" butonuna basın
Modern GDPR Çerez Popup
Davut Güleç