Boğazlıyan Kaymakamı Fatih Gülnar, yeni açılan Sosyal Güvenlik Merkez (SGM) Müdürlüğüne hayırlı olsun ziyaretinde bulundular. Boğazlıyan SGM Müdürü Sezai Turhal ‘Kaymakamızın bu nazik ziyaretinden dolayı kendisine teşekkürlerimi arz ederim’ dedi.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.




