EkonomiHaberler

Yeni memur maaşları

Haberi Dinleyin Dinlemek için oynat tuşuna basın
Haberi Dinleyin Dinle Duraklat Devam Et Dinlemek için oynat tuşuna basın Haber seslendiriliyor Okuma duraklatıldı Kalan dk sn Varsayılan Ses Okuma tamamlandı Bu dil icin ses bulunamadi. Tarayiciniz veya cihaziniz bu dili desteklemiyor olabilir. Dinle Duraklat Durdur Hızı sağdaki menüden ayarlayın (0.75x - 2x) Tarayıcınız destekliyorsa Ses menüsünden farklı bir ses seçebilirsiniz, tercihiniz hatırlanır Okuma başladıktan sonra boşluk tuşu ile oynat/duraklat Sayfadan çıksanız da Durdur a basmadığınız sürece kaldığınız yerden devam eder 5 sn geri 5 sn ileri İlerleme çubuğuna tıklayarak veya sürükleyerek istediğiniz yere atlayın; ⏪ / ⏩ ya da ← / → tuşlarıyla 5 sn geri/ileri sarın Sayfa çevrildiğinde yeni dil otomatik algılanır ve okuma yeniden başlar
Haberi Dinleyin
🎧 Haberi Dinleyin
Haberi Dinleyin

Temmuz ayı birçok kesimle birlikte memurlar için de zam ayı oluyor. Yapılan toplu sözleşme gereğince memurlar ve memur emeklileri Ocak ile birlikte Temmuz’da da zam alıyor. Buna göre Ocak ayında yüzde 6 zam ve yüzde 0.90 enflasyon farkı alan memurlar ve memur emeklileri Temmuz’da da yüzde 5 artış alacak. Maaşlarına yansıyacak bu artış dışında enflasyon farkı ihtimali de var. Buna göre 4 Temmuz’da açıklanacak enflasyon rakamlarıyla birlikte son 6 aylık enflasyon yüzde 6 ve yukarısında çıkarsa memurlara ve memur emeklilerine aradaki fark da ödenecek.

Memur-Sen’in verilerine göre; en düşük memur maaşı (bekar) Aralık 2015 itibariyle bin 906 lira idi. Ocak ayında yüzde 6 + yüzde 0.90 artışın yansıtılmasıyla en düşük memur maaşı 2 bin 38 lira 54 kuruşa çıktı. Temmuz’daki yüzde 5’lik toplu sözleşme zammıyla da bu maaş yaklaşık 102 lira artışla 2 bin 140 lira 46 kuruşa ulaşacak.

Takvim’in haberine göre; Temmuz’da yüzde 5’lik toplu sözleşme artışıyla en düşük memur emeklisi aylığı ise bin 701 liraya ulaşacak. Aralık ayına göre, en düşük maaştaki artış 186 lirayı bulacak. Memur-Sen’in verilerine göre; en düşük memur emeklisi aylığı geçtiğimiz yıl Temmuz’da bin 415 lira idi. Eylül’deki ekstra zam ile bu aylık bin 515 liraya çıktı. Bu yıl Ocak ayında yüzde 6 + yüzde 0.90 artışın yansıtılmasıyla en düşük memur emeklisi aylığı 105 lira artışla bin 620 liraya yükseldi. Temmuz’da en düşük maaş 81 lira yükselerek bin 701 liraya çıkacak.

💬 WhatsApp açılıyor...

📢 Haberle İlgili Bildirim & Paylaşım

Haberi WhatsApp'ta paylaşabilir, düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni haber paylaşabilirsiniz.

Davut Güleç

Gazeteci, Televizyoncu Uzman Polis-Adliye Muhabiri, Spor Yazarı Kayseri ve Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Üyesi Uluslararası Basın Konfederasyonu (UBK) Kayseri İl Temsilcisi TSYD, TİMEF, AVKON, ADD Üyesi TEMA'cı, Kızılay'cı, Dağcı, Trekkingci Erciyes Kar Kaplanları Spor Kulübü Basın Sözcüsü Kayseri Spor Adamları Derneği Üyesi Tüm Mücadele Sporları Derneği Üyesi Kent Güvenlik Konseyi Üyesi Alp Disiplini Kayak Milli Hakemi Herkes İçin Spor Federasyonu Kayseri İl Temsilcisi Halkla İlişkiler Tanıtım, Adalet, Kamu Yönetimi Mezunu

İlgili Haberler

Yeni memur maaşları

Yeni memur maaşları

Temmuz ayı birçok kesimle birlikte memurlar için de zam ayı oluyor. Yapılan toplu sözleşme gereğince memurlar ve memur emeklileri Ocak ile birlikte Temmuz’da da zam alıyor. Buna göre Ocak ayında yüzde 6 zam ve yüzde 0.90 enflasyon farkı alan memurlar ve memur emeklileri Temmuz’da da yüzde 5 artış alacak. Maaşlarına yansıyacak bu artış dışında enflasyon farkı ihtimali de var. Buna göre 4 Temmuz’da açıklanacak enflasyon rakamlarıyla birlikte son 6 aylık enflasyon yüzde 6 ve yukarısında çıkarsa memurlara ve memur emeklilerine aradaki fark da ödenecek.

Memur-Sen’in verilerine göre; en düşük memur maaşı (bekar) Aralık 2015 itibariyle bin 906 lira idi. Ocak ayında yüzde 6 + yüzde 0.90 artışın yansıtılmasıyla en düşük memur maaşı 2 bin 38 lira 54 kuruşa çıktı. Temmuz’daki yüzde 5’lik toplu sözleşme zammıyla da bu maaş yaklaşık 102 lira artışla 2 bin 140 lira 46 kuruşa ulaşacak.

Takvim’in haberine göre; Temmuz’da yüzde 5’lik toplu sözleşme artışıyla en düşük memur emeklisi aylığı ise bin 701 liraya ulaşacak. Aralık ayına göre, en düşük maaştaki artış 186 lirayı bulacak. Memur-Sen’in verilerine göre; en düşük memur emeklisi aylığı geçtiğimiz yıl Temmuz’da bin 415 lira idi. Eylül’deki ekstra zam ile bu aylık bin 515 liraya çıktı. Bu yıl Ocak ayında yüzde 6 + yüzde 0.90 artışın yansıtılmasıyla en düşük memur emeklisi aylığı 105 lira artışla bin 620 liraya yükseldi. Temmuz’da en düşük maaş 81 lira yükselerek bin 701 liraya çıkacak.

Haber Seçenekleri

Haber metnini kopyalayabilir veya kapak görselini indirebilirsiniz.

Logo Logo

📲 Davut Güleç Haberler

Uygulamayı ana ekranınıza ekleyin, internet bağlantısı olmadan da haberlere ulaşın!

iPhone / iPad için:
1. Alttaki Paylaş butonuna ( ⬆️ ) dokunun
2. "Ana Ekrana Ekle" seçeneğini seçin
3. Sağ üstten "Ekle" butonuna basın
Yükleniyor…