Haberler

Makina Mühendisleri Odası, Doğalgaz Zehirlenmelerini Yakın Takibe Aldı

Makina Mühendisleri Odası (MMO) Kayseri Şube Başkanı Mustafa Özkan Ankara, Eskişehir, İstanbul ve Kayseri’de üst üste meydana gelen doğalgaz zehirlenmelerinde 19 kişinin yaşamını yitirdiğini, 23 kişinin zehirlendiğini anımsattı. Özkan, doğalgaz şirketlerini suçlayıp ‘”Hayatını kaybedenler adına konunun takipçisi olacağız” dedi.

Kış aylarında havaların soğumasıyla birlikte doğalgaz zehirlenmeleri haberleri gelmeye başladığını, son olarak İstanbul’da 5 kişinin yaşamını yitirmesiyle son bir ayda doğalgaz zehirlenmesinden ölenlerin sayısının 19’a ulaştığını, 23 kişinin de doğal gaz zehirlenmeleri nedeniyle hastanelerde tedavi altına alındığını kaydeden MMO Başkanı Mustafa Özkan, “Adli makamların yürüttüğü soruşturma ve yargı aşamasında olan konular hakkında yorum yapmaktan kaçınıyor, ancak kamuoyu, zehirlenen vatandaş ve hayatını kaybedenler adına konunun takipçisi olacağımızı buradan ilan ediyoruz” diye konuştu.

📢 Haberle İlgili Bildirim

Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.

Onur Özgür Güleç

Teknik Destek Uzmanı, Web Master, Teknoloji Yazarı, Android Meraklısı

İlgili Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PWA Kurulum Popup
Logo

📲 Davut Güleç Haberler

Uygulamayı ana ekranınıza ekleyin, internet bağlantısı olmadan da haberlere ulaşın!

iPhone / iPad için:
1. Alttaki Paylaş butonuna ( ⬆️ ) dokunun
2. "Ana Ekrana Ekle" seçeneğini seçin
3. Sağ üstten "Ekle" butonuna basın
Modern GDPR Çerez Popup
Davut Güleç