Haberler

Diş Tedavisinde Muayene Katılım Payı Bir Kez Alınacak

Sağlık Bakanlığı’ndan, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği’ne gönderilen yazıda, sigortalılardan diş tedavisinde muayene katılım payının bir kez alınacağı belirtildi.

Ağız ve Diş Sağlığı Merkezleri’nde tedavi gören hastalardan, muayene sonrası farklı tarihlerde yapılan tedavileri için her seferinde ayrı ayrı muayene katılım payı alındığı belirtilen yazıda, bunun uygun olmadığı kaydedildi.

Sağlık Bakanlığı’na bağlı Ağız ve Diş Sağlı Merkezi’ne başvuran bir hasta için, yapılacak tedavi giderleri önceden hesaplanıp, hastaya bildirilecek. Hasta diş tedavisi için ödeyeceği katılım payını, ilk muayeneden sonrası ödeyip, tedavisi tamamlanana kadar yeni bir katılım payı ödemeyecek.

📢 Haberle İlgili Bildirim

Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.

Onur Özgür Güleç

Teknik Destek Uzmanı, Web Master, Teknoloji Yazarı, Android Meraklısı

İlgili Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PWA Kurulum Popup
Logo

📲 Davut Güleç Haberler

Uygulamayı ana ekranınıza ekleyin, internet bağlantısı olmadan da haberlere ulaşın!

iPhone / iPad için:
1. Alttaki Paylaş butonuna ( ⬆️ ) dokunun
2. "Ana Ekrana Ekle" seçeneğini seçin
3. Sağ üstten "Ekle" butonuna basın
Modern GDPR Çerez Popup
Davut Güleç