Kayseri’de polis, madde bağımlılığı ile mücadele için seminerler düzenliyor. Mustafa Germirli İmam Hatip Lisesi’ndeki seminerde 116 yabancı uyruklu öğrenci ve 4 öğretmene madde bağımlılığı ve mücadele yolları anlatıldı.
Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, “Bilinçli Gençlik Güvenli Yarınlara”, “Umudunuzu Asla Yitirmeyin” sloganları ile madde bağımlılığı ile mücadelede toplumda farkındalık düzeyini artırmayı hedefledi. Bu çerçevede Mustafa Germirli İmam Hatip Lisesinde eğitim gören 116 yabancı uyruklu öğrenci ve 4 öğretmene, bilgilendirme semineri düzenledi. Seminerde madde bağımlığı ve mücadele yollarına dikkat çekildi.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.



