Haberler

Polisten Yabancı Öğrencilere ‘Madde Bağımlılığı’ Semineri

Kayseri’de polis, madde bağımlılığı ile mücadele için seminerler düzenliyor. Mustafa Germirli İmam Hatip Lisesi’ndeki seminerde 116 yabancı uyruklu öğrenci ve 4 öğretmene madde bağımlılığı ve mücadele yolları anlatıldı.

Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü, “Bilinçli Gençlik Güvenli Yarınlara”, “Umudunuzu Asla Yitirmeyin” sloganları ile madde bağımlılığı ile mücadelede toplumda farkındalık düzeyini artırmayı hedefledi. Bu çerçevede Mustafa Germirli İmam Hatip Lisesinde eğitim gören 116 yabancı uyruklu öğrenci ve 4 öğretmene, bilgilendirme semineri düzenledi. Seminerde madde bağımlığı ve mücadele yollarına dikkat çekildi.

📢 Haberle İlgili Bildirim

Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.

Onur Özgür Güleç

Teknik Destek Uzmanı, Web Master, Teknoloji Yazarı, Android Meraklısı

İlgili Haberler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

PWA Kurulum Popup
Logo

📲 Davut Güleç Haberler

Uygulamayı ana ekranınıza ekleyin, internet bağlantısı olmadan da haberlere ulaşın!

iPhone / iPad için:
1. Alttaki Paylaş butonuna ( ⬆️ ) dokunun
2. "Ana Ekrana Ekle" seçeneğini seçin
3. Sağ üstten "Ekle" butonuna basın
Modern GDPR Çerez Popup
Davut Güleç