Kayseri’de vaka sayılarının artmaması, herkesi bu konuda daha dikkatli, tedbirli ve önlemlere uymasını isteyen Vali Şehmus Günaydın, son ziyaretini yaşlılara yönelik yaptı, park-bahçelerde bir araya gelen gençleri ise maske-mesafe-temizlik konusunda uyardı. Vali Günaydın ‘Bugünkü ziyaretlerimiz sırasında sosyal mesafeye uyarak bir araya gelmiş büyüklerimizin hayır dualarını aldık,taleplerini dinledik. Kısıtlamanın olduğu günde parklarda bu şekilde davranmamız,vaka sayımızı artırır ve kırmızı bölgede yer olmamıza neden olur.Lütfen daha fazla dikkat’ dedi.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.




