İçişleri Bakanı Süleyman soylu Kızılay’a plazma kan bağışında bulundu. Sosyal paylaşımdan bu konuda “Salgın döneminde, hastalarımızın en çok ihtiyaç duyduğu tedavi yöntemi plazma tedavisi. Hastalığı geçirip Kızılay tarafından uygun görülen kişilerin plazma bağışında bulunması çok önemli…” Bakanımız Sn. @suleymansoylu @Kizilay Cebeci Kan Merkezi’nde plazma bağışında bulundu’ denildi.
📢 Haberle İlgili Bildirim
Haberle İlgili Düzeltme bildirebilir, ihbar gönderebilir veya yeni bir haber paylaşabilirsiniz.




